- Trendaavat haut
Kuinka voin auttaa?Löydä oikea vastaus
Palautus ja Hyvitys
Me suosittelemme sinua postittamaan kaikki palautukset käyttämällä kuriiria, joka voi ojentaa sinulle todisteen lähetyksestä, siihen saakka paketti on sinun vastuullasi.
Footpatrol tarjoaa täyden palautuksen tuotteille, jotka ovat käyttämättömässä kunnossa ja palautettu 28 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta alla olevaan osoitteeseen.
Footpatrol Internet Returns
Door 2
Kingsway Business Park
Rochdale
OL16 4FW
Suosittelemme sinua postittamaan kaikki
palautukset käyttämällä kuriiria, joka voi tarjota sinulle tositteen postituksesta, sillä paketti on sinun
vastuullasi ennen kuin vastaanotamme palautuksen.
Vaihdot käsitellään yleensä muutaman päivän kuluessa sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet tuotteet.
Me voimme vaihtaa tuotteen vain eri kokoon tai väriin samassa hintaluokassa (tai halvemmassa hintaluokassa, josta saat sitten palautuksen).
Ole hyvä ja ilmaise selvästi palautuslapukkeessa, minkä tuotteen/tuotteet haluat vaihdettavaksi.
Jos kyseistä tuotetta ei ole enää saatavilla varastossamme, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse.
Asiakas on itse vastuussa postituksesta ja postitusmaksuista. Palautus maksaa 19,50 euroa. Suosittelemme, että olet yhteydessä lähimpään postikonttoriisi lisätietoja varten.
Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, lähetämme sinulle vahvistusviestin. Tämän jälkeen maksu hyvitetään tilillesi. Maksun palautuminen tilillesi voi kestää 3-5 arkipäivää. Mikäli et ole saanut sähköpostivahvistusta palautuksesi teosta tai maksuhyvitystä 10 arkipäivän jälkeen, ota yhteys asiakaspalveluumme. Etsi palautuksesi lähettämisen yhteydessä saamasi kuitti siltä varalta, ettemme ole vastaanottaneet lähetystäsi. Ilman lähetyskuittia, emme voi hyvittää kadonnutta palautusta.
Jos olet saanut sähköpostiisi vahvistuksen palautuksen onnistuneesta vastaanotosta, mutta et ole saanut maksuhyvitystä seuraavan 72 tunnin aikana – ota yhteys asiakaspalveluun. Asiakaspalvelun tiedot löydät klikkaamalla ”Ota yhteyttä”. Liikkeeseen tehdyt palautukset käsitellään välittömästi ja maksuhyvityksen tulisi näkyä tililläsi muutaman arkipäivän sisällä. Mikäli et ole saanut hyvitystä viikon kuluessa, ota yhteyttä pankkiisi.
Palautamme tilauksesi käyttämällä valitsemaasi alkuperäistä maksutapaa.
Jotkin tuotteet, jotka löytyvät katalogistamme sisältävät eriävät palautuskäytännöt. Ilmoitamme kuitenkin tästä erikseen tuotekuvauksessa, joten ei syytä huoleen.
Kyllä, jos alennuskoodi käytettiin tilauksen yhteydessä, mukautamme palautussumman.
Ole hyvä ja anna meille viikko aikaa palautuksien näkymiseksi tililläsi. Pahoittelut, jos tämä kuulostaa pitkältä ajalta, mutta asia ei ole meidän ulottuvissa.
Palautamme sinulle rahat takaisin alkuperäisen maksutavan mukaisesti (esim. maksukortti, PayPal).
Palautuksen käsittelyyn voi mennä 10 arkipäivää vielä vastaanottamisen jälkeen.
Yksinkertaisesti pakkaa tavarat tilausvahvistuksen kera ja lisää paketin mukana tullut tarra palautuksen mahdollistamiseksi. Ole hyvä ja pyydä postista kuitti lähetyksen todentamiseksi.
Valitettavasti ette voi vaihtaa tilauksenne tuotteita. Jos tahdotte vaihtaa tuotteen, tulee tilaus palauttaa ja tämän jälkeen suorittaa uusi tilaus.
Footpatrol on tyytyväinen voidessaan tarjota täyden palautuksen tuotteille, jotka ovat käyttämättömässä kunnossa 14 päivän sisällä tilauksesta kuittia vastaan alla sijaitsevaan osoitteeseen.
Footpatrol Internet Returns
Door 2
Kingsway Business Park
Rochdale
OL16 4FW
Me suosittelemme sinua postittamaan kaikki palautukset käyttämällä kuriiria, joka voi ojentaa sinulle todisteen lähetyksestä, siihen saakka paketti on sinun vastuullasi.